Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

Αυλαία στο Nixon!

Τίτλοι τέλους για το «Αντί Διδακτορικού» στο Nixon, με μια παράσταση ονειρεμένη! Μια φίλη που ήρθε φέτος 3η φορά να με δει, με ρώτησε «πώς αισθανόσουν απόψε που ήσουν ροκ-σταρ;». Γιατί αυτό που έγινε ήταν απίστευτο: η παράσταση διακόπηκε τουλάχιστον 4 φορές από τα χειροκροτήματα του κοινού!

Μην κοιτάτε την άδεια θέση αριστερά...

...άργησαν να μπουν και κάθισαν πάτωμα!

Δεν έχω να γράψω πολλά για τη χθεσινοβραδινή παράσταση του Nixon. Τις ευχαριστίες μου τις έχω ήδη δώσει εδώ, στο τέλος των περσινών παραστάσεων. Αυτό που θέλω να γράψω είναι πως το «Αντί Διδακτορικού» ολοκλήρωσε την πορεία του στις αθηναϊκές σκηνές. Όταν πρωτοξεκίνησα πριν περίπου 2 χρόνια για 6 παραστάσεις, κάποιοι μου είχαν πει «μη στεναχωρηθείς αν δεν έχεις κόσμο σε όλες». Μόνο μία παράσταση έχει ακυρωθεί από τότε, και αυτή λόγω πυρετού! Από ένα δειλό ξεκίνημα τότε, καταλήξαμε σε 27 παραστάσεις φέτος στην Αθήνα και 8 στη Θεσσαλονίκη.

Το μεγάλο ερώτημα είναι «τώρα τι;»...
Τώρα ξεκούραση.
Και «Σιωπή, ο Βασιλιάς ακούει».
Και μεταγλωττίσεις.
Και να γράψω το νέο μου κείμενο.
Το οποίο θα είναι μια υπερπαραγωγή...

Αρχειοθετήθηκε άλλη μία παράσταση. Η τελευταία!

Δεν υπάρχουν σχόλια: