Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

Εγώ κάηκα στο 21...

Χθες βράδυ ήταν η 21η παρουσίαση του «Αντί Διδακτορικού» στο Nixon για τη φετινή σεζόν. Και ήταν η χειρότερη παράσταση που έχω δώσει εκεί... Λόγω μιας κακής συνεννόησης, όπου δεν φταίει κανείς και φταίνε όλα, έχασα την έναρξή μου! Μπήκα καθυστερημένος σε σχέση με το εναρκτήριο βίντεο. Και απλώς, επί 80 λεπτά που κράταγε η παράσταση, αισθανόμουν κουρέλι, ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί και άλλα τέτοια γραφικά. Το κοινό χαμογελούσε σε όλη τη διάρκεια και γελούσε, και μετά την παράσταση μού έλεγαν «συγχαρητήρια» και πόσο τους άρεσε. Κι εγώ ήθελα να ζητήσω συγγνώμη, γιατί είδαν τη χειρότερη παράσταση που είδαν. Ευτυχώς μετά είχα να πάω στο σπίτι ενός φίλου σε μια εκπληκτική παρέα και το μυαλό μου δεν ασχολήθηκε όλο το βράδυ με αυτό.

Να, βλέπετε, δεν θέλουν να με πνίξουν!

Εγώ ήθελα να πέσω να πνιγώ όμως...

Πάει κι αυτή η παράσταση! Μένουν άλλες 6 στην Αθήνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: