Σάββατο 25 Απριλίου 2009

Διαταράχτηκε το χωροχρονικό συνεχές!

Μεταγλωττίσεων συνέχεια, και χθες ηχογράφησα τη δεύτερη σειρά στην οποία θα συμμετέχω! Ονομάζεται "The future is wild" και μόλις ξεκινήσαμε την ηχογράφηση, όλο σκεφτόμουν «κάτι μου θυμίζει... κάτι μου θυμίζει...». Και δεν έσφαλα! Καλώς έκανα τη σύνδεση με κάτι ντοκιμαντέρ που είχα δει πριν χρόνια στην τηλεόραση (τότε που είχα)!

Η σειρά είναι τοποθετημένη στο μέλλον και αφορά σε ταξίδια στο χρόνο, οπότε επιτέλους μου δίνεται η ευκαιρία να ξεστομίσω ατάκες όπως «νομίζω ξέχασα την οδοντόβουρτσά μου στο 5.000.000 μ.Χ.», ή «δεν έχουμε αρκετή ενέργεια για να εισέλθουμε στη χρονοδίνη!». Και το αγαπημένο μου «ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!» όταν (1) μπαίνουμε στη χρονοδίνη, (2) μας κυνηγάνε μυρμήγκια του μέλλοντος ενώ έχουμε σμικρυνθεί, και (3) γκρεμιζόμαστε από διάφορα βουνά, πλαγιές, γαλαξίες.

Βασικός μου ρόλος είναι ο Λούις, αν και κάνω και διάφορα άλλα, όπως τον ξερόλα υπολογιστή. Ο ξερόλας υπολογιστής μού δίνει την ευκαιρία να χρησιμοποιήσω την ντοκιμαντερίστικη φωνή μου, τι κρίμα που θα αλλοιωθεί με εφέ...

Τέλος πάντων, αυτός εδώ είναι ο Λούις! Για μισό λεπτό! Εκνευριστικά λεπτός... Μπλουζάκι με νεκροκεφαλή... Μαύρο μαλλί με φράτζες που σχεδόν κρύβουν τα μάτια... Παίζω τον emo;! Πώς το κάνω αυτό; Ευτυχώς το σάιτ της σειράς μου παρέχει κάποιες πληροφορίες για να τον χαρακτήρα του ήρωα: Luis is the techie geek of the bunch, and is fascinated with the many futuristic gadgets that C.G.'s father has included on Time Flyer to aid in the crew's mission objective. The only problem is that he's also an extreme hypochondriac, and often he's too afraid of what ailments might be present in the future environments he's visiting to put those gadgets to use! Τέλεια! Όχι απλώς κάνω έναν emo, είμαι και σπασικλάκι!

Άσχετο: έστω πως μου κάθεται να παίξω Άμλετ κάποια στιγμή... Τι ποστ θα πρέπει να κάνω τότε;!

1 σχόλιο:

Madvil είπε...

Να πείς πως είναι απλά geek, να πείς "εντάξει". Να πείς πως είναι απλά emo geek, να πάει στα κομμάτια! Αλλά, αφού κοίταξα και το επίσημο site, είδα πως έχει ΚΑΙ ? 82 να τον βάζουν σε μπελάδες!
http://i71.photobucket.com/albums/i134/Madvil/Capture.jpg
Δηλαδή δεν παλεύεται!