Πέμπτη 23 Απριλίου 2009

Χαρίζοντας τη φωνή μου στον Κόσμο!

Και όταν λέω «χαρίζοντας τη φωνή μου στον Κόσμο», υπάρχει λόγος που το γράφω με κεφαλαίο! Κόσμο (Cosmo) ονομάζεται ο ήρωας της σειράς κινουμένων σχεδίων "The Fairly Oddfathers" που έκανα σήμερα! Εδώ και ένα χρόνο κάνω μεταγλωττίσεις, όμως μόνο τραγούδια. Είναι η πρώτη φορά όμως που συμμετείχα μόνο σε πρόζα ως ηθοποιός! Εννοείται πως εκτός από τον Κόσμο κάνω κι ένα σωρό βοηθητικούς ρόλους (ζωάκια, εξωγήινους, τάρτες που μιλάνε και άλλους παρόμοιους ήρωες της καθημερινότητας).


Είναι ένας ρόλος κόντρα, μιας και ο Κόσμο είναι ο βλάκας της υπόθεσης. Έπρεπε όμως να βρω κοινά στοιχεία με τον ήρωα για να μπορέσω να τον ερμηνεύσω. Μπορεί να μην έχω φτερά όπως αυτός, έχουμε όμως και οι δύο πράσινα μάτια! Και πριν προλάβει κανείς να σχολιάσει το πράσινο μαλλί του Κόσμο σε αντίθεση με το αόρατο δικό μου, δείτε μια φωτογραφία μου από τις φετινές απόκριες!

Σύμπτωση; Προαίσθημα; Πεπρωμένο; Αφήνω τα σχόλια σε εσάς! Και αυτή είναι μόνο η αρχή! Επόμενος στόχος: συμμετοχή σε μεταγλώττιση βραζιλιάνικου, για να εξασκήσω και τη δραματική μου υποκριτική γκάμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: