Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2009

Νο πυρεταράν!

Και μετά την ακύρωση της Πέμπτης, ήρθε η δικαίωση της Παρασκευής. Έχοντας νικήσει τον πυρετό, έκανα την παράστασή μου κανονικότατα και χωρίς τεχνικά προβλήματα! Μάλλον τρίτωσε το κακό, οπότε πάμε φουλ για μεγάλες επιτυχίες.

Σ' αυτό το σημείο, είναι που βάζω τις φωτογραφίες του κοινού που παρακολούθησε την παράσταση. Χθες όμως την ώρα που τις τραβούσα, ένας παντρεμένος με ρώτησε «κι αν είχα έρθει με την γκόμενα;» και μια φρικτή σκέψη πέρασε από το μυαλό μου: λες να χάνω με αυτά που κάνω το σημαντικό κομμάτι της αγοράς που ονομάζεται «παράνομα ζευγάρια»; Και επιπλέον, με συμφέρει να κάνω κάτι τέτοιο;! Πρέπει να αποφασίσω τι θα κάνω...


Πρέπει επιτέλους να αποδεχτώ
πως δεν ξέρω να βγάζω φωτογραφίες...


Όχι, εντάξει, αυτή είναι καλούτσικη!

Πάει άλλη μία παράσταση. Μένουν άλλες 24!

3 σχόλια:

mahler76 είπε...

ή με τον παράνομο γκόμενο, και άντε μετά να δεί την φωτό η σύζυγος. Πάντως η αίθουσα που παρουσιάζεις προδιαθέτει για μπαλαμούτια χουφτώματα και φασώματα.

djimDjim είπε...

Μαλεράκο, έχω την εντύπωση πως είσαι ο μόνος αναγνώστης μου...

mahler76 είπε...

είμαι απλά ο μόνος που δεν ντρέπεται να στιγματιστεί σχολιάζοντας στο μπλόγκ σου ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ