Σάββατο 16 Μαΐου 2009

Ρέκβιεμ για μία κατσαρίδα

Θαρρώ πως καλοκαίριασε
Θαρρώ πως ήρθε θέρος
Μια κατσαρίδα μέριασε
Την είδα χθες στο μέρος

Με κοίταγε ακίνητη
Με θώραγε σιγώντας
Μα σαν τη σίμωσα, αυτή
Την έκανε πετώντας

Μπορεί να ήταν μόνο μια
Μα ξέρω, θα ξανάρθει
Και με τις φίλες της ξανά
Στο μπάνιο μου θ' αράξει

Το σχέδιό μου έκανα
Το έθεσα σε πράξη
Και αν την δω ποτέ ξανά
Πια δεν θα με τρομάξει

Θα την κοιτάξω και εγώ
Και τι θα κάνω μόνο;
Θα την ραντίσω στο λεπτό
Με κατσαριδοκτόνο!

Το παραπάνω γράφημα συσχετισμού εμφάνισης κατσαρίδων και πωλήσεων κατσαριδοκτόνων είναι της σχεδιάστριας Kanella και με ενέπνευσε να γράψω το παραπάνω ποίημα, ο δημιουργός! Είναι βασισμένο σε πραγματική ιστορία, της οποίας η τελική πράξη θα παιχτεί απόψε, της έχω στήσει καραούλι...

7 σχόλια:

MaryLou είπε...

Υπέροχο!!! Θα το προωθήσω άμεσα σε όλους κατσαριδόπληκτους φίλους μου, οι οποίοι, αυτή την εποχή έχουν αρχίσει να αυξάνονται!

Cinestef είπε...

Μια συνάδελφός της επίσης είχε έρθει και είχε πέσει πάνω στις κυρίες που παρακολουθούσαν μια παράσταση της Αντιγόνης σε ανοιχτό θέατρο!
Έγραψα ολόκληρη ιστορία μετά.
Ίσως την αναρτήσω στο Τικλ.

Τέλειο το ποίημα!

Κατρίν είπε...

Υπέροχα μας τα λες. χαχαχαχα..
ψόφος σε όλες τους!! άδειασα κι εγώ ένα μπουκάλι!

djimDjim είπε...

@Mary Lou, Cinestef, Κατρίν
Αποστολή επιτυχής! Έχω να δω κατσαρίδα από χθες βράδυ...

Madvil είπε...

Παλιές κακές μέρες Κυψέλης.
Καλά που έβαλες και την φώτο να θυμηθώ πως είναι :P

Κατρίν είπε...

εγώ είδα.. ψόφια..(μέσα κ μεγάλη) ..κ μικρές στο μπαλκόνι.. κ όπως καταλαβαίνεις.. τις έστειλα:D

mahler76 είπε...

χαχαχα τέλειο λέμε!!!!