Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

Avoid a void? No way!

Μόλις ξύπνησα και θέλω να γράψω κάτι αυτό που έζησα χθες βράδυ στην έκτακτη παράσταση του «Αντί Διδακτορικού» στο Void: ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!


Καλά, ας γράψω και κάτι παραπάνω. Μετά την παράσταση που είχα κάνει στην Ύδρα, συνειδητοποίησα πόσο μου είχε λείψει το σταντ-απ. Οπότε αποφασίσαμε με τον Γιώργο Κατινά να κάνουμε μια έκτακτη παράσταση του «Αντί Διδακτορικού». Όλα κυλούσαν κανονικά: πρήξιμο των πάντων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (ωλαλα!), επαναπρήξιμο και όσων μας είχαν ξεφύγει και φυσικά υστερομεταπρήξιμο όσων έκαναν πώς δεν είχαν πάρει χαμπάρι.


Το αποτέλεσμα: μια παράσταση με το πιο ενθουσιώδες κοινό που ίσως να έχω ζήσει σε παράσταση σταντ-απ! Αυτό που έζησα χθες δεν ήταν παράσταση, ήταν ροκ συναυλία! Θα πήδαγα κι εγώ στο κοινό να με σηκώσει στα χέρια του, αλλά βλέπω στις φωτογραφίες πόσο έχω παχύνει, και πολύ χάρηκα που δεν το έκανα. (Πριν πει κανείς «όχι, ρε Δημήτρη, εγώ μια χαρά σε βλέπω, να ξέρετε πως εδώ έχουν μπει φωτογραφίες της Κατερίνας Πασπαλιάρη που με κολακεύουν).


Χθες βράδυ όμως, κάναμε και μια αναμετάδοση της παράστασης μέσω διαδικτύου, κάτι που μου είχε προτείνει ο Κωνσταντίνος Πιλάβιος εδώ και πολύ καιρό, αλλά μόλις χθες μπορούσαμε να έχουμε τις προϋποθέσεις στο χώρο για να πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο. Έτσι, λίγο πριν ξεκινήσει η παράσταση, ο Κωνσταντίνος κύρηξε την έναρξη της αναμετάδοσης.


Μόλις τελείωσα, κατέβηκα κάτω και μου είπε πως την αναμετάδοση παρακολούθησαν ως και 500 άτομα! Όπως θα έλεγα και αν ήμουν πάπια σε κόμικ «σμπαρεκουάκ»! Μεταφέρω κάποια από τα σχόλια που με περίμεναν στο twitter!


Δεν είναι όμως όλα ρόδινα στο διαδικτυακό κόσμο. Ένα αστείο που έχω στην παράσταση για τους Κύπριους προφανώς εξόργισε κάποιον τόσο ώστε να με ψάξει στο facebook, να μου στείλει μέιλ και μετά να με μπλοκάρει ώστε να μην μπορώ ούτε να του απαντήσω, ούτε να δω ποιος είναι!


Το αστείο που προκάλεσε το μένος του κυρίου ήταν το εξής:

Φέτος στις απόκριες ντύθηκα Κύπριος.
Ξέρετε πως ντύνεται κανείς Κύπριος;
Τα παίρνει όλα από το Zara!

Ακόμα προσπαθώ να καταλάβω σε ποιο σημείο ακριβώς αποκαλώ τους Κύπριου «καρναβάλια»... Ας είναι όμως, δεν μπορώ να κρατήσω κακία σε κανένα μετά την επιτυχία της παράστασης χθες βράδυ! Ευχαριστώ όσους ήρθατε στην παράσταση, όσους την παρακολουθήσατε στο διαδίκτυο και, ακόμα περισσότερο, όλους όσους έρθετε του χρόνου στο νέο μου σταντ-απ μονόλογο. Τα λέμε στην «Υπερπαραγωγή»!

2 σχόλια:

Λευτέρης είπε...

Μπράβο Δημήτρη,

πρέπει να είναι η...τρίτη φορά που βλέπω τη παράσταση-αυτή τη φορά από το ustream.

Το χιούμορ έχει συχνά κάποιο "θύμα": ξανθιές, πόντιοι, κύπριοι, unameit.
Σημασία έχει πως είσαι καλοπροαίρετος και αυτό αν δεν φαίνεται στη κάμερα, είναι σίγουρα εμφανές όταν σε βλέπει κάποιος από κοντά.

Πολλές επιτυχίες να έχεις παρακάτω και συνέχισε να μας κάνεις να (χαμο)γελάμε-το χρειαζόμαστε!

Demi είπε...

Ακόμη σκέφτομαι την παράσταση από χθες το βράδυ! Και να σκεφτείς ότι την παρακολούθησα διαδικτυακά!

Από highlights ξεχωρίζω τον τίτλο του διδακτορικού (για τον Λακάν!!!!) και φυσικά... την Barbie τσατσά ('το φωτάκι αναβοσβήνει στ' αλήθεια!!!!!!')

Έχω πέσει κάτω...

Και φυσικά έκανα invite σε όλους τους φίλους μου που μένουν Ελλάδα για την Υπερπαραγωγή.

Ραντεβού τον Οκτώβρη στο BIOS!!!