Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Υπερπαραγωγή!

Ολοκληρώνεται απόψε το 3ο Bob Theatre Festival στο πλαίσιο του οποίου παρουσιάστηκε το πρώτο δείγμα του νέου μου σταντ-απ μονολόγου με τον τίτλο «Υπερπαραγωγή». Πολύ άγχος μέχρι την πρώτη παράσταση της Δευτέρας (10/5) το οποίο είχε ως αποτέλεσμα να ξεχάσω κάποια αστεία και να ξεχάσω και τη σειρά. Παρόλο που είχα αρκετό χρόνο να προετοιμαστώ, τα γεγονότα που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια των απεργιών με οδήγησαν σε άλλους προβληματισμούς και νέους συγγραφικούς δρόμους. Έτσι έγραφα, έσβηνα και ανησυχούσα μέχρι την τελευταία στιγμή.

Μοιράστηκα το καμαρίνι με άλλες δύο παραστάσεις.
Δεν νομίζω να τους έφαγα πολύ χώρο...

Όταν ξεκίνησα την πρώτη παρουσίαση όμως, είδα πως στο κοινό υπήρχαν τόσοι φίλοι που αισθάνθηκα ασφάλεια. Και μετά το πρώτο γέλιο, που δεν άργησε να έρθει, είχα χαλαρώσει αρκετά. Έκανα λάθη, όμως γι' αυτό ήθελα να παρουσιάσω καινούργιο υλικό στο φεστιβάλ: για να φάω τα μούτρα μου και να ξεκουνηθώ λιγάκι, να γράψω τίποτα καινούργιο. Και είναι πολύ αγχωτικό όταν έχεις συνηθίσει να πάιζεις ξέροντας πού θα γελάσει το κοινό, ξαφνικά να παίζεις και να αναρωτιέσαι αν θα γελάσει καν.

Ένας πίνακας που έκανε η Έλλη με φωτογραφίες
ηθοποιών και ομάδων που έχουν πάρει μέρος στο Bob!
Κάπου εκεί είμαι κι εγώ...

Μετά την πρώτη παρουσίαση του μονολόγου και τα σχόλια που μου έκαναν μετά, είχα γεμίσει προσμονή για τη δεύτερη παρουσίαση! Η οποία πήγε πολύ καλύτερα από την πρώτη και όσοι ήρθαν την Πέμπτη (13/5) γέλασαν πάρα πολύ. Όταν τελείωσα, ήμουν τόσο ευχαριστημένος που η σκέψη μου ήταν μόνο μία: πού θα παρουσιαστεί του χρόνου!

Ο πίνακας είχε και λυσάρι ο πίνακας!
Εγώ είμαι το νούμερο 25.

Πρέπει να τους ρωτήσω τι εννοούν...

Έτσι, βρέθηκα ξαφνικά με περίπου 40 λεπτά νέου κειμένου, το οποίο δοκίμασα και το οποίο είδα πώς λειτουργεί με κοινό. Μια ένεση αυτοπεποίθησης για το συγγραφικό μου ταλέντο, και είμαι έτοιμος για τη συνέχεια.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους abovo που με τόση φροντίδα αγκάλιασαν την «Υπερπαραγωγή» και της έδωσαν την ευκαιρία να πρωτοπαρουσιαστεί στο Bob Theatre Festival. Και πολλά μεγαλύτερα ευχαριστώ σε όλους όσους ήρθατε και παρακολουθήσατε τη νέα μου δουλειά! Γιατί χωρίς εσάς, θα ήμουν ένας τρελός που μονολογεί...

κοινό + κωμικός =
κοινό + κωμ + ικός =
κ (οινό + ωμ + ιός) =
κ [όι(ον+ς) + ωμ] =
Υ π ε ρ π α ρ α γ ω γ ή

Δεν υπάρχουν σχόλια: