Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Πάει κι αυτό! Πάει και τ' άλλο!

Σήμερα πάω να ηχογραφήσω τα τελευταία επεισόδια της σειράς "The Garfield Show". Χθες όμως έκλεισε και η σειρά "Phil of the future" όπου συνέχεια είχα μία απορία... Πώς γίνεται να έχουν όλοι τόσο τέλεια δόντια;!

Μα έχω άδικο; Δείτε χαμόγελα! Δείτε οδοντοστοιχίες! Τέλος πάντων, αυτή είναι οι οικογένεια Ντίφι από το 2121, ξέμειναν όμως στην εποχή μας όταν χάλασε η χρονομηχανή τους κατά τη διάρκεια των χρονοδιακοπών τους. Πώς θα χτίσω εγώ ρόλο, που ούτε από λάστιχο δεν έχω μείνει;! Τέλος πάντων, στη σειρά έκανα τον Λόιντ, τον πατέρα, τον τύπο πάνω δεξιά. Ο οποίος, ω τι έκπληξη, ήταν ένας στόκος και μισός. Γιατί μου δίνουν μόνο τους ηλίθιους;

Α, όχι, δεν μου δίνουν μόνο τους ηλίθιους! Μου δίνουν και τους υστερικούς καράφλες! Μιλάω για τον υποδιευθυντής Χάκετ, που άλλη δουλειά δεν είχε παρά να τα βάζει με όλους και να του φταίνε τα πάντα. Ο ίδιος ηθοποιός έκανε και τον Κέρτις, έναν προιστορικό άνθρωπο που κρύφτηκε στη χρονομηχανή όταν το Ντιφέικο έκανε διακοπές στην εποχή του. Είδατε ο κοινωνικός τουρισμός;...

Και αυτόν τον ρόλο τον έκανα εγώ! Έτσι μπορούσα να γρυλλίζω, να φωνάζω και να σκούζω, ανακαλύπτοντας έτσι τον Νεάτερνταλ που έκρυβα μέσα μου! ΑΑΑΑΑΑΑΡΓΚ! Οι περιπέτειες στη μεταγλώττιση συνεχίζονται...

Δεν υπάρχουν σχόλια: