Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

Σας ευχαριστώ!

Μετά από πολύωρη σύσκεψη (όσο κοιμόμουν δηλαδή) η κριτική επιτροπή (εγώ) αποφάσισε να απονέμει το βραβείο «Καλύτερου Κοινού στις 23/2» σε όλους τους τυχερούς που παρακολούθησαν τη χθεσινοβραδινή παράσταση στο Nixon. Η παράσταση σημείωσε τη μεγαλύτερη έλλειψη τεχνικών μέσων, καθώς έφυγα από το σπίτι χωρίς το μαγνητοφωνάκι που έχω για να ηχογραφώ το δρώμενο. Επιπλέον, όταν στο τέλος της παράστασης θέλησα να φωτογραφίσω το βραβευμένο πια κοινό, η φωτογραφική μου μηχανή δεν άνοιγε με τίποτα!

Δεν έμεινε όμως η παράσταση χωρίς φωτογραφική κάλυψη! Έυφημος μνεία απονέμεται στον Lelon για το σχόλιο και τη φωτογραφία που άφησε στο myspace μου, καθώς και για το μέιλ με τα σχόλιά του που μου έστειλε το ίδιο βράδυ κιόλας!

1 σχόλιο:

Tradescadia είπε...

Ποιος θα πετάξει χαρταετό στο Nixon την Καθαρά Δευτέρα;;; Ε;;; Ποιος;;;
;)