Τρίτη 8 Απριλίου 2008

Όταν η ποιότητα συναντα την ποσότητα!

Τα τελευταία χρόνια, δουλεύω στο φεστιβάλ Ecofilms σε διάφορα πόστα, έχω κάνει γραφείο φιλοξενίας, διερμηνείες, επιμέλεια και μεταφράσεις για τον κατάλογο και χίλια άλλα. Το φεστιβάλ γίνεται στη Ρόδο και προβάλλει ταινίες οικολογικού, ακτιβιστικού και εικαστικού ενδιαφέροντος. Έχω δει πολλά αριστουργήματα, αλλά και πολλές (μα πάρα πολλές) φόλες...

Φέτος, για πρώτη φορά, δεν θα καταφέρω να πάω, λόγω άλλων επαγγελματικών υποχρεώσεων. Σήμερα όμως, μιλούσα με μια συνάδελφο που μου θύμισε την αξεπέραστη ζητουλίαση των σκηνοθετών να προβληθούν στο φεστιβάλ, κι έτσι προέκυψε μέσω msn το εξής ποίημα:

Το ποίημα του Έλληνα σινέ-Ζήτουλα

Μια ταινιούλα έκανα
Και θέλω να την παίξω
Σε φεστιβάλ αλλιώτικα
Κι Ελλάδα και πιο έξω


Κρατάει δυόμισι λεπτά
Και νόημα δε βγάζει
Είναι τρεις Σέρβες τραβεστί
Και ένας που τις κράζει

Έχω κάνει κι άλλη μία
Είναι πιο μεγάλου μήκους
Που μιλά για μια γυναίκα
Που μιλά σε κάτι φίκους

Αν δεν θέλετε ταινία
Είμαι δημοσιογράφος
Στα κουτσομπολιά της Ρόδου
Είμαι πάντα σκέτος τάφος

Και κριτική επιτροπή
Αν είναι να σας κάνω
Τις τσάμπα τις διακοπές
Στη Ρόδο, δεν τις χάνω

Δεν υπάρχουν σχόλια: